زیارلو

مطالب متنوع و جالب

زیارلو

مطالب متنوع و جالب

چارلی چاپلین میگوید آموخته ام که ...

chaplin

آموخته ام که ... با پول می شود خانه خرید ولی آشیانه نه، رختخواب خرید ولی خواب نه، ساعت خرید ولی زمان نه، می توان مقام خرید ولی احترام نه، می توان کتاب خرید ولی دانش نه، دارو خرید ولی سلامتی نه، خانه خرید ولی زندگی نه و بالاخره ، می توان قلب خرید، ولی عشق را نه.

 

آموخته ام ... که تنها کسی که مرا در زندگی شاد می کند کسی است که به من می گوید: تو مرا شاد کردی

آموخته ام ... که مهربان بودن، بسیار مهم تر از درست بودن است

 

آموخته ام ... که هرگز نباید به هدیه ای از طرف کودکی، نه گفت

آموخته ام ... که همیشه برای کسی که به هیچ عنوان قادر به کمک کردنش نیستم دعا کنم

آموخته ام ... که مهم نیست که زندگی تا چه حد از شما جدی بودن را انتظار دارد، همه ما احتیاج به دوستی داریم که لحظه ای با وی به دور از جدی بودن باشیم

آموخته ام ... که گاهی تمام چیزهایی که یک نفر می خواهد، فقط دستی است برای گرفتن دست او، و قلبی است برای فهمیدن وی

آموخته ام ... که راه رفتن کنار پدرم در یک شب تابستانی در کودکی، شگفت انگیزترین چیز در بزرگسالی است

آموخته ام ... که زندگی مثل یک دستمال لوله ای است، هر چه به انتهایش نزدیکتر می شویم سریعتر حرکت می کند

آموخته ام ... که پول شخصیت نمی خرد

آموخته ام ... که تنها اتفاقات کوچک روزانه است که زندگی را تماشایی می کند

آموخته ام ... که خداوند همه چیز را در یک روز نیافرید. پس چه چیز باعث شد که من بیندیشم می توانم همه چیز را در یک روز به دست بیاورم

آموخته ام ... که چشم پوشی از حقایق، آنها را تغییر نمی دهد

آموخته ام ... که این عشق است که زخمها را شفا می دهد نه زمان

آموخته ام ... که وقتی با کسی روبرو می شویم انتظار لبخندی جدی از سوی ما را دارد

آموخته ام ... که هیچ کس در نظر ما کامل نیست تا زمانی که عاشق بشویم

آموخته ام ... که زندگی دشوار است، اما من از او سخت ترم

آموخته ام ... که فرصتها هیچ گاه از بین نمی روند، بلکه شخص دیگری فرصت از دست داده ما را تصاحب خواهد کرد

آموخته ام ... که آرزویم این است که قبل از مرگ مادرم یکبار به او بیشتر بگویم دوستش دارم

آموخته ام ... که لبخند ارزانترین راهی است که می شود با آن، نگاه را وسعت داد

نظرات 8 + ارسال نظر
میثم دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 http://www.meysammhn.mihanblog.com

روزی ویکتور هوگو در خیابان مشغول قدم زدن بود زنی به سوی او آمد واو را مورد حمله بدترین دشنامها قرار دارد ویکتو هوگو کلاه روی سرش را برمیدارد و با احترام می گوید : سر کار خانوم من ویکتور هوگو هستم
زن با مشاهده این رفتار شوکه می شود و می گوید آقای هوگو چرا زودتر خودتون رو معرفی نکردین؟؟؟؟ و هوگو گفت: خانوم شما اینقدر غرق در معرفیه خودتون بودین که مهلت ندادین من خودمو معرفی کنم ......

دوست گرامی یکی از اصول و فرهنگهای دنیای مجازی احترام گذاشتن به نظرات نفر مقابله و در عین حال بیان نظر مخالف شما به شخص مقابل با احترامه این از اولین اصول انسانیته .............

من از دوستان نزدیکه فریده خانوم (,وبلاگ من خواهر شوهر مادر شوهر) هستم و شما از قرار معلوم با طرز صحیح نظر دادن آشنایی نداری شما شاید با افکار کسی مخالف باشی اما این دلیل نمیشه که توهین کنی و نتیجش میشه همون قضیه ویکتور هوگو شخصیت درونیت رو به تصویر میکشی پس لطفا همون طور که دوست من به نظر شما احترام گذاشت شما هم به افکار ایشون احترام بگزارید ......
تا درودی دیگر بدرود......

سلام اولا یاسمن اشتباهی درج شده
ثانیا به خاط کلمه ک... از فریده خانم و آقا میثم گل و گلاب معذرت خواهی می کنم.
ثالثا شاید یک کلمه من اشتباه بوده ولی بقیه دو سطر من حرف حقی نبود؟!
رابعا در این وبلاگ این همه قوم شوهر تحقیر میشه چرا کسی اعتراض نمی کنه؟
باز هم می گویم مادر شوهر ها چه هیزم تری به عروسها فروخته اند ؟ گیرم که چند بدی کرده باشند آیا آنها برای بزرگ کردن شوهر عزیز شما خانم ها زحمت نکشیده اند
بقیه حرفامو بعدا میگم باز عذر میخوام از خوانندگان فقط محترم

سحر دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:51

کثافتی از خودته اشغال

سلام اولا یاسمن اشتباهی درج شده
ثانیا به خاط کلمه ک... از فریده خانم و آقا میثم گل و گلاب معذرت خواهی می کنم.
ثالثا شاید یک کلمه من اشتباه بوده ولی بقیه دو سطر من حرف حقی نبود؟!
رابعا در این وبلاگ این همه قوم شوهر تحقیر میشه چرا کسی اعتراض نمی کنه؟
باز هم می گویم مادر شوهر ها چه هیزم تری به عروسها فروخته اند ؟ گیرم که چند بدی کرده باشند آیا آنها برای بزرگ کردن شوهر عزیز شما خانم ها زحمت نکشیده اند
بقیه حرفامو بعدا میگم باز عذر میخوام از خوانندگان فقط محترم

شیرین دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:53

اقای محترم اخرین بارت باشه که میایی تو وبلاگ فریده و هر چی که لایق خودت و خانوادته بار خانما میکنی

ای به چشم!!!!!
از این دستورها زیاد بفرمایید
ماشاء آستانه تحملتون خیلی بالاس
بزنم به تخته که چشم نخوره

مهناز دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:54

خدا میدونه که سر زن خودت چه بلایی اوردی که این چرت و پرتهارو تو وبلاگ فریده جون نوشتی

سلام اولا یاسمن اشتباهی درج شده
ثانیا به خاط کلمه ک... از فریده خانم و آقا میثم گل و گلاب معذرت خواهی می کنم.
ثالثا شاید یک کلمه من اشتباه بوده ولی بقیه دو سطر من حرف حقی نبود؟!
رابعا در این وبلاگ این همه قوم شوهر تحقیر میشه چرا کسی اعتراض نمی کنه؟
باز هم می گویم مادر شوهر ها چه هیزم تری به عروسها فروخته اند ؟ گیرم که چند بدی کرده باشند آیا آنها برای بزرگ کردن شوهر عزیز شما خانم ها زحمت نکشیده اند
بقیه حرفامو بعدا میگم باز عذر میخوام از خوانندگان فقط محترم

فریبا دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:56

بی ابرو

من هم ابرو دارم
هم چشم
هم پلک
خانم با آبرو

مهتاب دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:59

هر نه دسن اوزووه بش بارماغیم جوزووه

ترجمه
هرچی بگی مال خودت
پنج انگشتم تو چشمت

فریده دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:00

انقدر دوستان محبت دارن که من حرفی برای گفتن ندارم اقا یا خانم یاسمن(محمدرضا)
ولی شمایی که این مطالب زیبایی داری میتونستی با کلمات وجملات بهتر برام نظر بدی دوست خوب

سلام اولا یاسمن اشتباهی درج شده
ثانیا به خاط کلمه ک... از فریده خانم و آقا میثم گل و گلاب معذرت خواهی می کنم.
ثالثا شاید یک کلمه من اشتباه بوده ولی بقیه دو سطر من حرف حقی نبود؟!
رابعا در این وبلاگ این همه قوم شوهر تحقیر میشه چرا کسی اعتراض نمی کنه؟
باز هم می گویم مادر شوهر ها چه هیزم تری به عروسها فروخته اند ؟ گیرم که چند بدی کرده باشند آیا آنها برای بزرگ کردن شوهر عزیز شما خانم ها زحمت نکشیده اند
بقیه حرفامو بعدا میگم باز عذر میخوام از خوانندگان فقط محترم

میثم دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:50 http://meysammhn.mihanblog.com

درود
کامنت شما رو خوندم ببینید آقا من مردم و متاهل هستم و یه دختر هم دارم من می فهمم که منظور شما چیه اما باید به خانوم ها یا بهتر بگم به همسرانمون حق بدیم متاسفانه دخالتهای بیجای بزرگترهای ما حتی از روی دل سوزی باعث بروز فاجعه در زندگیه زناشویی میشه و شما اینو باید درک کنی اگر همسران ما به ما در باره پدر مادرمون چیزی نگن و در مقابل اون ها هم سکوت کنن این سکوت کم کم جمع میشه و ناگهان باعث اختلاف بسیار بالایی خواهد شد پس محیط مجازی بهترین جا برای تخلیه خشم همسرانمونه و اگر جمله ای حتی توهین آمیز به پدر و مادر ما در محیط مجازی درج بشه به مراتب بهتر از اینه که این حرفا در محیط واقعیه زندگی به جریان بیوفته ..........
باز هم از شما سپاس گذارم که این بار در کمال ادب به کامنت من پاسخ دادید .......
تا درودی دیگر بدرود

سلام باز هم از شما متشکرم
حقیر همیشه حریم ادب را سعی می کنم که حفظ کنم . اما این که گاهی به برخی رفتار ها واکنش نشان می دهیم به معنای بی ادبی نیست در قر آن کریم هم از چنین برخوردهایی می بینیم که معاذ الله معنیش بی ادبی نیست مانند:
قتل اصحاب الاخدود
و یا
تبت یدا ابی لهب وتب
و یا
اولئک کالانعام...

اما اگر به برخی داده شده به حقیر توجه کنید می فمید مرز ادب و بی ادبی چیه
والسلام علی من ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد